|
Zamiast wstępu
|
7
|
|
I.
Teksty
|
|
Joanna Depta-Ładak, Władysław Kubiak
Krew ratuje życie
|
11
|
|
Anna Rakoczy
Bezpieczeństwo moje i moich bliskich
|
25
|
|
Iwona Cyba, Agnieszka Imiołek, Krystyna Krawiec
Efekty działalności technicznej uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum
|
29
|
|
Hanna Lubczyńska
Aktywność zawodowa młodzieży
o specjalnych potrzebach edukacyjnych
|
33
|
| |
Robert Pomichter
Prezentacja działalności koła fotograficznego „Pozytyw”
|
41
|
| |
Anna Malinowska
Fotografowanie pozornego ruchu sfery niebieskiej
|
45
|
| |
Anna Rosik, Barbara Kureń, Adriana Żywicka
Ewa Janiszewska, Justyna Kupiec
Chemia wokół nas – doświadczenia dla gimnazjalistów
|
53
|
| |
Dorota Adamska, Izabela Kampczyk, Marta Mariańska
Agnieszka Ogiegło, Iwona Sznajdrowicz
Woda jako rozpuszczalnik
|
61
|
| |
Aleksandra Krajewska, Anna Paszkiewicz-Jasińska
„Biologiczne ABC…” – projekt uczniowski
|
67
|
| |
Helena Słowik, Joanna Łubocka
Środki dydaktyczne w nauczaniu biologii
|
79
|
| |
Joanna Depta-Ładak
Cel i podstawowe zadania systemu obronnego
|
87
|
| |
Agnieszka Nowicka, Anna Serwik-Mróz,
Małgorzata Skoczek-Oleszkiewicz, Barbara Templin
Korelacja techniki z innymi przedmiotami
|
95
|
| |
Małgorzata Arendarczyk, Krystyna Kubów, Adam Nowak,
Elżbieta Olejarnik, Dorota Swadek-Schnajder
Procesy fizyczne i chemiczne
|
113
|
| |
Mariusz Wierzchosławski
Dyfuzja i osmoza w przyrodzie
|
123
|
| |
Katarzyna Cabanek
Projekt zajęć terenowych
w obrębie Książańskiego Parku Krajobrazowego
|
125
|
|
II.
Konteksty
|
|
Krystyna Sujak-Lesz, Andrzej Krajna, Mateusz Jurecki
Nauczanie fizyki w szkole dziś – jakie jest?
Notatki do diagnozy
|
153
|
|
Władysław Pierański
Edukacja menadżera wiedzy
– dydaktycznym wyzwaniem XXI wieku
|
159
|